LiliSnigel

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda Dahlberg - 19 januari 2011 10:19

Grejerna har äntligen kommit!    SKIT NICE!
jag har inte hunnit börja så mycket än, men igår försökte jag färga lite fjädrar med bara textilfärgningsfärg. det gick väll sådär xD
men tänkte börja mycket mer idag. ska ta hem och skriva på infon, göra nån drömfångare, fundera mer på loggan, och vad det ska stå på bilden D: det är svårare än man tror.. måste vara något kort och enkelt. har några alternativ:
* För en god natt sömn

* Håller mardrömmarna borta

* Sov gott


det är dom jag har just nu. det är TRE stycken! kommer aldrig komma på något bra ><

Byye  

Av Linda Dahlberg - 11 januari 2011 14:23

har precis börjat på den "stora" drömfångaren. Det är en med 5 st "mindre" drömfångare i. den ser ut att bli ganska bra, men kan inte göra mer än det jag gjort nu försen grejerna kommit. har inte tillräckligt med material hemma.

Johnny har också typ gjort klart bilden som vi ska använda som bakgrund, eller vad det nu blir. är faktiskt inte riktigt säker på vad vi ska göra med den..
Men nu när hon är bortreast för jag försöka avsluta den, på ett snyggt sätt. Hoppas bara jag kan.
Ska dock också göra en "logga", och jag vet ju hur den ser ut, så jag hoppas det blir som i mitt huvud. Troligen inte xD Photoshop är inte min starka sida om jag säger så..

Ska också ta och se på vilka dömfångare vi har kvar att göra av dom vi tänkte från början. har hittat några andra också som ser nice ut, men ska göra som vi planerade först och sen se om det blir tid över. det tar ju inte så lång tid att göra dom precis..
Men det ågr säkert någolunda bra! Annars får johnny fixa till det när hon kommer hem ^^

BYE!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards